Hvem hjælper vi?

Hos Fit&Sund Fysioterapi Albertslund hjælper folk i alderen 40+ med at forblive aktive og bevægelige, fri for et liv med smertestillende piller, risikable operationer og frygten for at skulle sætte tempoet ned.

Om Fit&Sund Fysioterapi Albertslund

Hos Fit&Sund Fysioterapi Albertslund elsker vi at hjælpe personer i 40’erne, 50’erne, 60’erne og over, med at leve det aktive liv, de fortjener. Hvilket betyder et liv fri for smertestillende piller, hvor du ikke skal spekulere på at forstyrre lægen, og kan gøre og nyde alle de ting du elsker, uden frygt for at smerterne holder dig tilbage.

Når kroniske smerter rammer knæene, ryggen, nakken eller skuldrene, eller du er blevet skadet af sport eller fitness – ved vi, at det er meget fristende at se tiden an, og vente med at gøre noget, og håbe at ”det går væk af sig selv” med tid og hvile … Du håber på, at du vil vågne op en dag, og det på ”magisk” vis er forsvundet – Men det er som regel ikke tilfældet. Ofte ender smerterne med at blive værre, end de var til at starte med.

Vi ved også, at det er meget nemt at bruge smertestillende medicin som den lette løsning. Du tager dem måske for at lindre smerterne hurtigt, når de kommer? Men alle de smertestillende piller er ikke godt for dit helbred på længere sigt, og gør ikke andet end at maskere smerterne i stedet.

Måske er du lidt forvirret eller skeptisk, fordi du tidligere har søgt råd og vejledning fra andre sundhedsprofessionelle eller fysioterapeuter, og intet af det de sagde eller gjorde lod til at hjælpe?

Du kan finde svar på de oftest stillet spørgsmål her.

Kan du relatere til det?

Hvis det lyder som dig, så er du ikke alene. Hos Fit&Sund Fysioterapi Albertslund hører vi historier som dette hver eneste dag. Faktisk er det sådan, folk ofte har det, når de kommer til os:

De troede, at deres smerter ville gå væk af sig selv – Men det gjorde de ikke.

De har besøgt lægen adskillelige gange, kun for at få en recept på MERE hvile, eller en stærkere dosis smertestillende.

De skulle vente lang tid på at få en tid til behandling – For derefter at komme til en fysioterapeut, der bare har givet dem nogle øvelser, der intet gjorde for at lindre smerterne.

De har prøvet nogle øvelser fra YouTube, men de øvelser gjorde heller ikke noget og var måske med til at smerterne blev 10 X værre.

De har troet, det ville være en god ide at hvile sig, fordi smerterne var så slemme, men det gjorde kun, at området blev mere stift og stramt.

De har fået at vide af en i familien eller en ven, at ”alle får skavanker og smerter, når de bliver ældre” – Der har betydet, at de bare skulle acceptere at ”det er en del af livet”.

Lyder det, som noget du kender?

Hvis noget af det er sket for dig – vil vi rigtig gerne hjælpe dig ved at invitere dig til at booke en snak med en fysioterapeut hos Fit&Sund Fysioterapi Albertslund. Det kan hjælpe dig til at finde ud af, hvad der kan gøres for at hjælpe dig.

Det faktum at du kan genkende mange af ovenstående ting, lige som mange andre vi ser, er faktisk en GOD TING. Du ved, hvad der ikke virker – Hvilket bringer dig tættere på at finde det, der gør!

Kontakt os i dag

Er du i tvivl om hvilken behandling er bedst for dig?
Ring eller send en mail, så vi kan guide dig.

Om Tim Madsen

Fit&Sund Fysioterapi Albertslund er grundlagt af Tim Madsen

Tim har hjulpet mennesker, lige som dig, i flere år. De har alle det til fælles, at de ønsker at forblive aktive og elsker at holde sig sunde, så de kan blive ved med at nyde livet og få det meste ud af det i mange år fremadrettet!

Vi tror på, at mennesker i alderen 40+ burde have meget bedre adgang til god behandling, der kan hjælpe dem med at forblive aktive, bevægelig og fri for smertestillende medicin.

Tim indså at for mange mennesker blev fortalt af lægen, at de bare ”skulle hvile sig” og tage smertestillende medicin for at klare deres smerter. Hvis pillerne ikke virkede, blev konklusionen hurtigt at det nok skyldes ”alderen”, og det nok er fordi kroppen bare er ”slidt” – Dette kunne ikke være længere fra sandheden! – Og er skyld i at rigtig mange mennesker lever med daglige kroniske smerter i ryg, knæ, nakken og skulderen.

Hvis du vil vide mere om, hvordan Fit&Sund Fysioterapi Albertslund kan hjælpe dig til et liv med færre smerter, så du kan få en bedre følelse igen – Vil vi gerne invitere dig til at starte med en helt gratis, uforpligtende, risikofri aftale på vores klinik.

Note: Denne gratis konsultation er noget vi tilbyder mennesker, der er meget nervøse eller skeptiske omkring fysioterapi – Usikre på fordelene eller om det er rigtigt for dem. Hvis det lyder som dig, så start endelig med en gratis smagsprøve, så vi sammen med dig kan finde ud af, hvad der er galt, og hvad der kan gøres – Uden nogen finansiel risiko for dig.

Vil du have lindring hurtigere?

Vælg hvilken løsning, der passer dig bedst…