Ofte stillede spørgsmål

Vi hjælper folk i alderen 40+ med at forblive aktive og bevægelige, fri for et liv med smertestillende piller, risikable operationer og frygten for at skulle sætte tempoet ned.

De 23 oftest stillende spørgsmål om fysioterapi

Vi har i denne rapport samlet de oftest stillende spørgsmål omkring fysioterapi og vores klinik!

Hvis du allerede har booket en aftale hos os, eller har glemt at få svar på nogle få spørgsmål, eller er “usikker” på, hvad du kan forvente, så vil vi anbefale dig, at læse denne her rapport.

Mange af vores klienter har lignende spørgsmål omkring fysioterapi, så jeg har samlet de mest hyppige og svaret på dem i rapporten her!

Hvis du har et mere specifikt spørgsmål omkring din situation, eller du er “usikker” på om fysioterapi er det rigtige for dig, så er min helt klare anbefaling, at du downloader vores gratis rapport:

Find svaret i vores gratis rapport

Alt du skal vide for at bevægelighed, selvstændighed og langtidsholdbar sundhed.

De 23 oftest stillende spørgsmål om fysioterapi

Få svar om fysioterapi

Hvad er fysioterapi?

Du vil modtage en-til-en, individuel behandling, der fokuserer på at hjælpe dig med at genopbygge bevægelighed, opnå kontrol af din egen krop, og vigtigst af alt, hjælpe dig med at opnå dine mål, så du kan vende tilbage til de aktiviteter, du elsker!

Hvad kan jeg forvente af fysioterapi?

En anden ting vi rigtig ofte ser på vores fysioterapiklinik er, at folk går til læge. Her fortæller lægen dem, at de skal hvile sig og ”prøve de her smertestillende” og ”se hvordan det går”.

Men det er sjældent det bedste råd, og når de vender tilbage 6 uger senere, har deres rygsmerter ikke ændret sig. Så sker det værste – De får endnu en recept på smertestillende, denne gang endnu stærkere og bliver bedt om at hvile sig MERE. Dette er vanvid, og er med til at forklare, hvorfor så mange mennesker i alderen 40+ lider af kroniske rygsmerter.

Hvad kan jeg forvente ved min første indledende undersøgelse?

Vi skal gøre vores bedste for at være så effektive som muligt – Du kan forvente, at vi vil spørge yderligere ind til dine problemer, dine bekymringer, og hvad du ønsker, at vi skal hjælpe dig med. Med denne her information kan vores fysioterapeuter lave en skræddersyet behandlingsplan, der passer til dig – Og derved opnå den bedste behandling til dig.

Hvornår kan jeg forvente at se resultater?

Det kommer virkelig ”an på” alvorligheden af dit problem. Vi kigger på hvor lang tid du har haft smerter, din personlige historie, livsstil, krav og mål/ ønsker. Vi skræddersyer vores behandlingsplaner specielt til dig, din krop og dine mål/forventninger, og vi lover at møde dig på dit niveau.

Som en tommelfingerregel – Jo længere tid, du har haft smerter, jo længere tid vil det tage at fikse det – Derfor anbefaler vi, at du handler hurtigt, så vi kan hjælpe dig med at løse dine problemer hurtigere.

Hvad hvis I ikke har et samarbejde med min forsikring?

Der er en stor chance for at vi har et samarbejde med netop din forsikring. Størstedelen af forsikringsselskaber lader deres kunder vælge behandleren.

I vores tilfælde vil du opleve, at de dækker en del af behandlingen – Og når du alligevel betaler til en dyr forsikring, så er det med at bruge den, så meget du kan. Hvis du ikke har en forsikring eller din ikke dækker, intet problem! Vi tilbyder skræddersyede ratebetalinger mm.

Om Tim Madsen

Fit&Sund Fysioterapi Albertslund er grundlagt af Tim Madsen

Tim har hjulpet mennesker, lige som dig, i flere år. De har alle det til fælles, at de ønsker at forblive aktive og elsker at holde sig sunde, så de kan blive ved med at nyde livet og få det meste ud af det i mange år fremadrettet!

Vi tror på, at mennesker i alderen 40+ burde have meget bedre adgang til god behandling, der kan hjælpe dem med at forblive aktive, bevægelig og fri for smertestillende medicin.

Tim indså at for mange mennesker blev fortalt af lægen, at de bare ”skulle hvile sig” og tage smertestillende medicin for at klare deres smerter. Hvis pillerne ikke virkede, blev konklusionen hurtigt at det nok skyldes ”alderen”, og det nok er fordi kroppen bare er ”slidt” – Dette kunne ikke være længere fra sandheden! – Og er skyld i at rigtig mange mennesker lever med daglige kroniske smerter i ryg, knæ, nakken og skulderen.

Hvis du vil vide mere om, hvordan Fit&Sund Fysioterapi Albertslund kan hjælpe dig til et liv med færre smerter, så du kan få en bedre følelse igen – Vil vi gerne invitere dig til at starte med en helt gratis, uforpligtende, risikofri aftale på vores klinik.

Note: Denne gratis konsultation er noget vi tilbyder mennesker, der er meget nervøse eller skeptiske omkring fysioterapi – Usikre på fordelene eller om det er rigtigt for dem. Hvis det lyder som dig, så start endelig med en gratis smagsprøve, så vi sammen med dig kan finde ud af, hvad der er galt, og hvad der kan gøres – Uden nogen finansiel risiko for dig.

Vi elsker at hjælpe mennesker med at:

Helt basalt kan vi hjælpe dig tilbage til et liv fri fra de forbandede kroniske rygsmerter.

Hvis du vil vide, hvad det koster – Og hvad vi har af ledige tider på vores fysioterapiklinik i Albertslund, så klik venligst på knappen nedenfor og udfyld den korte formular:

Brug for hjælp? Vi står klar til at rådgive dig

Er du i tvivl om hvilken behandling er bedst for dig?
Ring eller send en mail, så vi kan guide dig.