Mød vores team

Teamet hos Fit&Sund Fysioterapi Albertslund står klar til at hjælpe dig videre.

Vores mission er at hjælpe mennesker til at leve et aktivt liv, fri for smertestillende piller, risikable operation eller frygten for at sætte tempoet ned og lade smerterne bestemme over hverdagen og dig.

Gennem årene har vi hjulpet tusindevis af glade klienter til færre smerter og bedre bevægelighed – så de har kunne gøre mere af det, de elsker.

Det kan være ting som at lege med børnebørn, gå lange ture i skoven/stranden, passe hus/have eller fortsætte med at dyrken, den sport du elsker – golf, tennis, fitness.

Læs mere om os herunder

Frederik

Fysioterapeut & Osteopatisk behandling

Frederik arbejder som fysioterapeut hos Fit&Sund. Samtidig studerer han osteopati. Frederik besidder den nyeste viden inden for fysioterapi og har en ildsjæl uden lige, for at hjælpe dig og sidder ikke fast i gamle undersøgelses- og behandlingsrutiner.

Derimod kan han give et helt friskt og nyt syn på lige netop din problematik. Forinden sin ansættelse, har Frederik arbejdet som massør i 3 år.

Frederik arbejder ud fra det synspunkt, at hele kroppen hænger sammen som en organisme. Derfor hjælper han dig ikke blot med dit symptom eller dine smerter. Han finder også hovedårsagen til dem, så problemet ikke bare kommer igen.

“Det er vigtigt at leve livet, hele livet – Ikke at skulle begrænse sig ift. sin fysiske kunnen, i de aktiviteter som betyder meget for en selv.
Jeg ønsker derfor at hjælpe lige præcis dig med at vende tilbage til din ønskede aktive hverdag igen.” – Frederik

Derudover har Frederik selv en aktiv hverdag fyldt med volleyball og styrketræning. Tidligere har han dyrket en masse svømning og karate.

Melissa

Sportsmassage & Akupunktur

Melissa arbejder som sportsmassør hos Fit&Sund. Melissa kombinerer sin behandling med akupunktur og cupping efter klientens behov, for at optimere på resultaterne.

Synes du at sportsmassage lyder som lidt for meget for dig, kan Melissa også hjælpe dig med en afslappende massage, så du kan komme ned i gear efter en stresset periode eller et travlt arbejde foran computeren.

Melissa kommer selv fra en sportsbaggrund som håndboldspiller, og har en klar målsætning om at starte uddannelse som fysioterapeut indenfor de næste par år.

“Det er vigtigt, at folk lærer at mærke deres krop. De fleste mennesker lever alt for meget oppe i hovedet, og det stresser deres krop enormt meget og fører tit til problemer og smerter” – Melissa

Casper

Fysioterapeut & Massør

Casper er uddannet fysioterapeut, og har tidligere drevet sin egen klinik. Nu har han valgt at blive en del af teamet hos Fit&Sund Fysioterapi for at dele ud af sin viden og hjælpe endnu flere klienter.

Ved siden af sit arbejde som fysioterapeut, underviser Casper også på et af landets mest anerkendte massageskoler, hvor han hjælper med den faglige sparring og de manuelle færdigheder på uddannelsen.

Casper har selv en længere karriere indenfor Taekwondo, som han har dyrket i mere end 20+ år.

Kenneth

Fysioterapeut & Styrketræner

Kenneth er uddannet fysioterapeut – med speciale indenfor ryg-, knæ- og nakke- / skuldersmerter.

Kenneth har i flere år arbejdet på en fysioterapiklinik indenfor sygesikringen med henvisning fra lægen, men han syntes ikke, at han kunne levere den kvalitet i behandlingen og den tid, der krævede med kun 30 minutter til rådighed.

Derfor valgte han at søge nye veje og arbejde udenfor sygesikringen hos Fit&Sund Fysioterapi og levere de resultater og kvalitet, som han ved at folk fortjener.

Kenneth elsker at styrketræne og har en passion for stærkmandsdisciplinen. Han har tidligere spillet rigtig meget håndbold.

Tim

Indehaver

Tim er uddannet fysioterapeut, men observerede hurtigt at mange mennesker blev fortalt af lægen, at de bare ”skulle hvile sig” og tage smertestillende medicin for at klare deres smerter.

Hvorfor han valgte at starte et samarbejde med Fit&Sund, for at hjælpe så mange mennesker som muligt – Her opstod muligheden for at sammensætte et team af dygtige fysioterapeuter og osteopater, og derved hjælpe endnu flere.

Med virksomhedens ansatte og den viden der er til rådighed i dag, blev det hurtigt klart at alder blot er et tal og ikke noget som du skal lade din krop definere af. – Har du smerter, kan vi hjælpe dig til at finde frem til den bedste løsning for netop dig og din problematik.

Vil du have hurtig lindring?

Vælg Hvilken Løsningen, Der Passer Dig Bedst …