Customer Care søges
Er du interesseret i at tilslutte dig vores fantastiske hold? Vil du være med til at ændre folks liv for altid?
Vi søger en engageret Customer Care, der vil udvikle dybe og meningsfulde relationer med vores klienter.
Bliv en del af et fantastisk team
HVEM VI LEDER EFTER
Denne rolle vil være perfekt til en, der har fantastiske telefon/kommunikations færdigheder; en med en tidligere erfaring for at kunne føre lange meningsfulde samtaler med kunder både over telefonen og personligt, og samtidig håndtere bekymringer og indvendinger, fra kunder, med selvtillid og selvsikkerhed – og gøre dette med empati, for at hjælpe kunden til den bedste beslutning og i den rigtige retning, der sikrer, at kunden får det resultat, de har brug for.
HVEM ER VI?
Vi er en fysioterapiklinik, i Albertslund, der oplever en hastig vækst. Vi har en overflod af fantastiske mennesker klar, der venter på at du hjælper og servicerer dem efter bedste evne. Du kan være med til at gøre en kæmpe forskel for folk, og ændre deres liv for altid.
Vi tror helhjertet på uddannelse, og tilbyder en enorm mængde af træning, undervisning og coaching. Dette er en fantastisk karrieremulighed, hvor du vil opleve at blive støtte enormt undervejs. Du vil indgå i et blandet team, hvor alle har det samme til fælles – At hjælpe og servicere kunden til at træffe den bedste beslutning omkring deres helbred. Du vil blive den første til at tilslutte dig teamet i fysioterapien og derfor have indflydelse på, hvordan virksomheden udvikler sig, og hvem vi senere tiltrækker.
DIN ROLLE
At udvikle dybe og meningsfulde relationer med vores klienter, der sikrer, at de bliver til en livslang klient på vores klinik. Succes i denne rolle vil blive målt ud fra kundetilfredshed, øget loyalitet, den høje ankomstrate for vores klienter (her igennem lavt afbud/ombookningsrate) – Såvel som minutiøst og ekstremt vedligehold og opdatering af vores klientdatabase og EMR (infusionsoft/keap)
DINE OPGAVER
- Kommunikere værdien af vores services (personligt og over telefonen) og være i stand til at forklare – Hvorfor, hvad vi gør, er prisen værd.
- Succesfuldt håndtere opkald og indvendinger/forhindringer vedrørende pris, tid og alternative muligheder
- At holde en lang (mindst 15-20 minutters) samtale med nye patienter over telefonen og sikre at patienter er engageret og købt ind i vores service.
- Indsætte/administrere detaljer om telefonopkald lavet til leads eller eksisterende klienter via logbog (Infusionsoft)
- Sørge for at ”follow-up” opkald kalender/procedure er opdateret og organiseret
- Holde logbog over hvor leads kommer fra: Google, Facebook, Avis, Mund-Til-Mund Henvisninger
- Deltage i et ugentlig møde a’ minimum 2 timers varighed med træning og coaching.
DINE FÆRDIGHEDER
- Være i stand til at føre meningsfulde samtaler med interesserede patienter over telefonen i længere end 20 minutter, hvis der er behov (empati)
- Effektiv spørgeteknik for at sikre at anbefalinger bliver leveret med akkuratesse, relevans og selvtillid.
- Adaptere til varierende salgssituationer og udnytte forskellige metoder til at lukke et salg og sikre en patient.
- Demonstrere en tilgang til patienterne, der inviterer/opfordrer dem til at øge deres tilbøjelighed til at ville engagere sig i vores forretning.
- At have en ”luk-alle-samtaler” mentalitet, der sikrer at ingen klienter efterlades uden en aftalt opfølgning, uanset om det er gratis konsultation, undersøgelse, Opfølgende opkald, Velkomst-pakker osv.
Komfortabel i samtaler omhandlende/håndterende penge, pris og værdi. - Håndtere indvendinger – At kunne fortsætte ufortrødent, når en klient siger ”nej” og være komfortabel i at fortsætte samtalen og lave opfølgende opkald til disse potentielt tøvende klienter.
- Demonstrere ihærdighed og vedholdenhed ved at blive ved med at følge op på kolde og varme leads, folk der er sprunget fra og tidligere patienter.
FORDELE
- Fuldtidsstilling – Med attraktiv konkurrencedygtig løn
- Pension
- Fri træning i Fitnesscenteret
- Mulighed for fleksible arbejdstider
BLIV EN DEL AF ET DYNAMISK TEAM
Du bliver en del af et dynamisk team, hvor vi elsker at lære, arbejde målrettet og forstår at have den sjovt samtidig. Du kommer ind i et støttende miljø, hvor personlig udvikling altid er en topprioritet, og du vil blive coachet til at yde dit bedste, så du både udviklinger dig professionelt og personligt! Dit arbejde vil gøre en forskel – Vi er en del af løsningen på et overforbrug af smertestillendemedicin, frustrationer over smerter, der ikke går væk og hjælper mennesker med at få deres liv tilbage. Erfaring i denne specifikke rolle er IKKE et krav – Her er det dine færdigheder og evner til at løse opgaven, der vægter højest.
Efterspørgslen på denne stilling er altid høj, og vi inviterer dig til at ansøge, hvis du føler dig selvsikker og i stand til at efterleve de opgaver og ansvarsområder, der er listet.
Vi ved at rigtige A-spillere elsker at blive holdt ansvarlige for en ydeevne af høj standard, hvilket betyder at du vil få dine egne nøgletal og resultater. Når disse kontinuerligt bliver mødt, vil du opleve betydelige fordele og privilegier!
ANSØG STILLINGEN
Du kan sende CV + ansøgning til albertslund@fitogsundfysio.dk.
Du kan også ringe til vores klinik for mere information på 92 44 93 19.
Om Fit&Sund Fysioterapi Albertslund
Fit&Sund Fysioterapi Albertslund er grundlagt af Tim Madsen
Vi er en fysioterapiklinik i hastig vækst.
Vi tror på, at mennesker i alderen 40+ burde have meget bedre adgang til god behandling, der kan hjælpe dem med at forblive aktive, bevægelig og fri for smertestillende medicin.
Vi tror helhjertet på uddannelse, og tilbyder en enorm mængde af træning, undervisning og coaching. Dette er en fantastisk karrieremulighed, hvor du vil opleve at blive støtte enormt undervejs.
Vi holder til i vores lækre lokaler på Roskildevej i Albertslund.
Er det dig vi skal ansætte?
Send os dit CV på mail.
Eller ring for at høre mere om stillingen.